|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milicja
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 16:54, 08 Gru 2007 Temat postu: Modele graczy |
|
|
Mam problem, mianowicie mój komputer nadawałby się świetnie do muzeum, a nie do gry w CSa. Mam 500 Mhz/GeForce2/200 RAMu. Nie jest źle, mam minimum 15 fps:D jak jest mało graczy, i jestem w małym pokoju mam 100 FPS. Lecz gdy spogladam na otwartą przestrzeń, i biega tam kilka osób klatek mam 20.
Mam high-fps config, dzięki któremu mam te kilka klatek więcej (brzydsza grafika - walić to), no i wyłączyłem sobie widok broni, to mi daje też kilka klatek więcej (raz na jakis czas strzelam do kogoś z noża, bo myślę że mam broń wyciagniętą, też zawsze jak podnosze M4A1 z ziemi, strzelam raz, aby sprawdzić czy tłumik jest założony;]).
Znalazłem w necie modele "blockhead", które wyglądają szpetnie, ale zwiekszają DUŻO ilość FPS. Gdy je instaluje - działają - lecz gdy ktoś ginie, to zamiast paść na ziemie, jego ciało "zastyga" w powietrzu niczym figura woskowa. Inne modele gdy instaluję, jakieś bajeranckie, dzieje się tak samo!
Teraz po tej długiej rozprawce zadaję moje pytanie: WTF?
Rozprawka: Odpowiedz Milicji na pytanie, opierając się o model ewolucji Darwina, podaj przykłady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkY
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 17:06, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze mam nadzieje ze nie grasz na grafice - software bo na niej sie nieda grac, zmien sobie grafe na open_gl jezeli nie mozesz jej wlaczyc to sciagnij sobie sterowniki do geforce 2, p[rzy takiej grafie na open lgl masz 60 fps.
po drugie wchodzisz w w te sterowniki wlaczasz sobie klasyczny interfejs uzytkownika, wchodzisz w zaawansowane ustawienia wydajnosci i jakosci i tam WYLACZASZ synchronizacje pionowa i masz 99 fps pzdr mam podobnego kompa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milicja
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 19:08, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
1. Wiadomo gram na OpenGL
2. Mam najnowsze sterowniki
3. Mam Rivatuner, najnowsza wersja, wylaczona synchronizacja pionowa, LOD Bias 2, Najwyzsza wydajnosc renderowania tekstur, wylaczone filtrowanie tekstur.
4. Podkręciłem sobie GeForce do granic możliwości
Moje pytanie brzmi - czemu te modele "zastygają" jak sie kogos zabije! (patrz temat)
Cytat: | Znalazłem w necie modele "blockhead", które wyglądają szpetnie, ale zwiekszają DUŻO ilość FPS. Gdy je instaluje - działają - lecz gdy ktoś ginie, to zamiast paść na ziemie, jego ciało "zastyga" w powietrzu niczym figura woskowa. Inne modele gdy instaluję, jakieś bajeranckie, dzieje się tak samo! |
Dodam jeszcze ten mój high-fps, który zwiększa ilośc klatek i ZACHOWUJE RESZTKĘ NORMALNEJ GRAFIKI Widziałem jeszcze bardziej wydajne konfigi, ale to już było przegięcie pałeczki - tetris zamiast counterstrike'a
Kod: | echo Highfps.cfg executed !
gl_playermip 0
gl_picmip 2
max_smokepuffs 0
max_shells 0
fastsprites 2
fps_max 120
mp_decals 20
gl_smoothmodels 0
gl_round_down 1
gl_cull 1
gl_keeptjunctions 0
gl_max_size 128
gl_clear 0
r_dynamic 1
r_mirroralpha 0
r_norefersh 0
gl_round_down 3
cl_weather 0
drawradar |
gl_picmip - to jest rozmazanie tekstur na mapie, polecam 2
gl_playermip - rozmazanie modelu graczy, polecam 0, gdyż inaczej modele są niewyraźne, gorzej się wali dupszoty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Henio
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 20:22, 09 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
zastygaja dlatego bo nie ma animacji do nich , gdy padają ... ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|